יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

סבוש האהוב זכרו לברכה

ביום האחרון של השבעה פתאום התחלתי לקלוט. 
נראה לי שלפני כן פשוט לא הבנתי.
החלטתי לשים כאן כמה תמונות, כדי שמי שמכיר יוכל להיזכר 
ומי שלא הכיר אולי יוכל מעט להכיר את האדם הנפלא שהיה.
סבא שלי היה חלוץ, ומי שמכיר את קופסת הפח שעשיתי בפרויקט "לצאת מהקופסא"
יוכל לראות אותו בחלק מהאיורים.


תמיד ידעתי שסבי היה אדם מלא הומור וכי אהב לשיר ולהופיע, 
אולם בשבעה הסתבר לי כי הופיע בתיאטרון בולגריה ואפילו קיבל מלגת משחק.
אולם אביו לא הסכים בשום פנים שיהיה שחקן והתעקש שיהיה סוחר. בדומה לרבים מבני משפחתנו אשר נמשכים לצד האמנותי ובעניני מסחר ועסקים לא ממש מבינים, גם סבי לא היה ממש עסקן ואת הקרירה המבטיחה שהיתה צפויה לו כשחקן מעולם לא מימש. אחי הקטן, ליאור, ממשיך את דרכו של סבי בעולם התיאטרון והמשחק. 


כשהגיע לארץ היה חלק מההתישבות הקיבוצית


וכמובן, היה גם איש משפחה, איש של חברה וצחוק, חברות ענקית שנמשכה מגיל 17 בבולגריה למעלה משבעים שנה, וכמובן חברות נדירה וזוגיות מופלאה עם סבתי חני המתוקה שתיבדל לחיים ארוכים. יהא זכרו ברוך.

5 תגובות :

  1. מקסים ומרגש
    ארז ג.

    השבמחק
  2. אפרתוש!
    סבך נראה בן-אדם מקסים ומיוחד,
    אני בטוחה שהוא היה שמח שנכדתו מתגאה בו כך..
    זאת כנראה היתה שנת פרידה מסבאים מיוחדים-
    גם אני נאלצתי להפרד.
    יהי זכרו ברוך.

    השבמחק
  3. מתוקתי. תודה על התגובה המקסימה. מצטערת לשמוע שגם את נפרדת מסבך...אני מתנחמת בעובדה שסבאים בדרך כלל חיים חיים ארוכים ומלאי קסם וסיפורים. יהא זכר שניהם ברוך.

    השבמחק
  4. אפרת יקירתי
    התרגשתי למקרא דבריך, אהבתי מאד את סבא חסון, כל מילותיך אכן מתארות אדם טוב לב, נעים הליכות, חייכן ותמיד מוכן להקשיב.
    שמחתי שהיה לי הכבוד להכירו, ונעצבתי ביותר לשמע פטירתו. הבנתי שהוא זכה להכיר את ארנון, והעיקר ניתנחם בעובדה שסבא זכה להקים משפחה כה יפה - ילדים נהדרים ונכדים מקסימים שימשיכו להרחיב את המשפחה היפה הזו.
    שלא תדעו צער
    חבקו את סבתא שליוותה את סבא שנים
    כה רבות ויפות
    אוהבת את כולכם
    ומחבקת
    נירה

    השבמחק
  5. מקסים ונוגע!
    נגעת לי בדיוק בנקודה הרגישה, ורציתי לשתפך בקליפ לשיר שכתבתי שנקרא "סבא":
    http://www.youtube.com/watch?v=DD_QGBjRBnA

    השבמחק